سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هواوی اپ استور اختصاصی ارائه کرد

هواوی را می‌توان پس از اپل و سامسونگ، سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی هوشمند دانست؛ اما این شرکت بر خلاف رقبای خود تاکنون اپ استور اختصاصی نداشت. حالا وضعیت تغییر کرده است و شرکت چینی، اپلیکیشن AppGallery را برای این منظور منتشر کرده که توسط گوشی‌های شیائومی قابل دانلود است. دو گوشی‌ پی 20 و پی 20 پرو که به‌تازگی معرفی شدند، به‌صورت پیش‌فرض این اپلیکیشن را در خود جای داده‌اند.

اپ‌گالری دارای پنج زبانه‌ی ویژه، دسته، برترین، مدیریت و کاربر (Me) است که تمام تنظیمات اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی کاربر در زبانه‌ی Me  قرار می‎گیرند.

از آن‌جایی که هواوی بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در چین است، بسیاری از اپلیکیشن‌ها از دسته‌های مختلف با هدف ارائه به کاربران آسیایی در این فروشگاه قرار گرفته‌اند. به‌طور مثال، Amap به‌عنوان اپلیکیشن مسیریابی، وی‌چت به‌عنوان اپلیکیشن ارتباطی و QQMusic در دسته‌ی سرگرمی از این دست اپلیکیشن‌ها به شمار می‌روند. همچنین اپلیکیشن‎هایی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب از این اپ استور قابل دانلود هستند؛ هرچند ممکن است ترجیح بدهید آن‌ها را از پلی استور گوگل نصب کنید.

اپ گالری AppGallery

 

دارندگان گوشی‌ هواوی برای استفاده از این اپ استور باید دانلود اپلکیشن‌های متفرقه را فعال کنند و سپس به آدرس wap2.hispace.hicloud.com بروند تا اپلیکیشن به‌صورت خودکار دانلود شود. این سرویس از منوی تنظیمات در زبانه‌ی Me در اپلیکیشن قابل غیر فعال‌سازی است. همچنین می‌توان آن را به‌طور کامل پاک کرد. در صورت پاک کردن اپ استور، اپلیکیشن‌هایی که از طریق آن نصب شده‌اند دست‌نخورده باقی خواهند ماند.

منبع:زومیت